zondag 26 februari 2012

Van appelmoes naar potloden

Ik liep al langer met het idee om glazen potten niet alleen op te leuken tot windlicht of sfeerlicht maar om er nog iets anders mee te doen.
Deze keer heb ik een kapotte spijkerbroek van J verknipt. De randen die ik met de kartelschaar heb geknipt, heb ik langs de vlam van een aansteker gehouden zodat het niet gaat rafelen. Dit doe ik altijd met lintjes, superhandig.
Wina had al eens een paar mooie plaatjes op canvas geprint en één daarvan heb ik op de stof genaaid.
Ondertussen hebben mijn letterstempels weer goed dienst gedaan door de woorden "potloden", "bleistifte" en "pencils" op het lint te doen verschijnen.
Ook heb ik met de poststempels van Eline's huis op de stof gestempeld.
Nog een paar bloemetjes erop genaaid en klaar is de potlodenpot!





Een fijne zondag nog!

Geen opmerkingen: