woensdag 28 maart 2012

Knopen knopen knopen!

Via Marktplaats had ik een advertentie gezet voor gratis knopen.
Gewoon, om te kijken of er ook nog mensen zijn die iets gratis weg willen geven.
Natuurlijk heb ik wel aangeboden om de verzendkosten te betalen.

Een mevrouw met de voornaam Constance (een héérlijke oude-knopen-naam vond ik!) wilde wel wat knopen naar me toe sturen. En een paar dagen later had ik dus de knopen in huis.





En toen moest ik gaan bedenken wat ik er mee zou doen...
Maar eens even surfen op het www, ooh wat heerlijk dat dat mogelijk is en hoe hebben we het er ooit zonder kunnen doen!
Op engelstalige blogs vond ik de leukste ideeën; van sieraden tot schilderijen.

Maar even simpel beginnen (dacht ik) met een armbandje.


Het was leuk om de knopen bij elkaar te zoeken maar het rijgen, daar moet je wel even je koppie bij houden. Uiteindelijk was dit het resultaat. Best leuk, vond ik. Er zaten hele mooie knopen bij, dat scheelt natuurlijk wel.

De foto's zijn vanavond genomen, 'k kon natuurlijk weer niet wachten met posten. ;-)

 


3 opmerkingen:

Kiek zei

Wat een leuke armband en wat een lieve gulle mevrouw.........

Groetjes Kiek

Stampindamour zei

Very nice buttons! So many creative things to make with them! xo

-pamela :)

Busje vol bijou zei

ooo ben ook gek op knopen,even graaien en daar je vingers laten glijden,hahaha.Ik gebruik ze als oogjes op mijn uiltjes en ik maak er ringen van.X