zaterdag 12 mei 2012

Brocante Flesjes

Al een tijdje had ik een paar koffiemelk flesjes in de kast staan (leeg dan hè) maar ik wist niet zo goed wat ik er mee moest doen. Ja, pimpen, dat wel (natuuurlijk!) maar hoe...?

Ik had nog wat kantjes liggen en ook nog wat van die kleine roosjes. Dus ik ben maar gewoon eens aan de slag gegaan. Het zijn flesjes met een hoog brocante- gehalte geworden maar ik vind ze wel heel schattig. Bij die vreselijk saaie en dure winkel action vond ik de bloemen. Nou, een betere combi is er niet!









En ik laat ze hier even lekker uitgebreid aan jullie zien!

5 opmerkingen:

What's in a day zei

Hoera voor de winnaar van de vorige post...mooie give-away hoor.
Je flesjes zijn leuk en voor allerlei doeleinden geschikt, vorig jaar heb ik ze ook met die leuke bloemen gevuld en in mijn klas gebruikt met de letters welkom op de flesjes, nu zijn ze mee naar huis als moederdagcadeautje gevuld met kaneelsuiker...dus hergebruik is ook nog eens leuk.

Fijn weekend,
♥Eefie

Anja Leijten zei

De winnaar van de giveaway, van harte gefeliciteerd!!!Wat een leuk idee om zoiets met de flesjes te doen! Echt heel leuk, vind het knap hoe je er elke keer weer op komt.
Groetjes Anja

Maaks-Els zei

Leuk!! Ik had ook een paar flesje, maar bij gebrek aan inspiratie/ruimte toch maar weg gedaan. Misschien toch maar even nieuwe sparen (op mijn werk gaat het heel snel).

Unknown zei

Mijn bak 'te pimpen' wordt steeds groter, nu weer wat inspiratie!

Blomkje en Wenje zei

Ze zijn leuk geworden!!!

Groetjes, Pietrik